RSS Feed

Η ΤΕΛΕΙΑ ΥΓΕΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ..

Posted on

 

 

 

ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΧΘΥΕΛΑΙΟ...ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ..

 

θα πρέπει, απ την αρχή να συμφωνήσουμε σε κάτι , στο γεγονός πως..η τέλεια υγεία είναι μύθος και το να μη χαίρεται κανείς τη ζωή του, ακολουθώντας πολυάριθμους ,και εν πολλοίς ανόητους κανόνες, αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή άγχους και τύψεων, ιδιαίτερα  στις γυναίκες.Τώρα οι άνθρωποι που είναι παχύσαρκοι ή …πολύ αδύνατοι, έχουν πράγματι υψηλότερα ποσοστά  θνησιμότητας, όμως οι .. υπέρβαροι ( όπως ο καλός φίλος Παναγιώτης ) είναι τόσο υγιείς όσο και αυτοί με κανονικό βάρος ,ίσως και πιο υγιείς..Φαίνεται αστείο..κι όμως Το κομβικό σημείο είναι..να χρησιμοποιεί κανείς τον κοινό νου…Εάν αισθάνεστε καλά, είστε καλά.Και μην ξεχνάτε η τέλεια υγεία, είναι απλά μια.. Αυταπάτη…Δεν είναι δικά μου λόγια, αλλά του ακαδημαϊκού κ. Δημήτρη Τριχόπουλου , που ομολογεί οτι η τέλεια υγεία είναι μια αυταπάτη… είναι ένας  μύθος….αφού υπάρχει θάνατος…Μόνο σε λίγα πράγματα, όπως είναι το τσιγάρο και η παχυσαρκία, δεν χωρά συμβιβασμός….

 

ΤΡΩΜΕ ΨΑΡΙ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ

 

 

Στα άλλα, δεν χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι, αλλά απλώς να ακολουθούμε τις γενικές αρχές, όπως…το να τρώμε φρούτα και λαχανικά και να χρησιμοποιούμε ελαιόλαδo.Δεν πρέπει να το παρακάνουμε σε τίποτα, ούτε να κολλάμε σε λεπτομέρειες που χαλάνε τη ζωή μαςπ.χ. το ότι πρέπει να τρώμε κάθε μέρα ένα συγκεκριμένο λαχανικό που έχει ξεχωριστές ιδιότητες ή ότι πρέπει να πάρουμε το νέο συμπλήρωμα διατροφής που κυκλοφόρησε.Καλή διάθεση, και όχι καταναγκασμός, σε τίποτα, συνιστά..

 

Αποτέλεσμα εικόνας για διατροφή και η άσκηση

 

 

 

 

Ο καθηγητής Καρδιολογίας και διευθυντής του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιολογίας κ. Παύλος ΤούτουζαςΗ διατροφή και η άσκηση δεν πρέπει να γίνονται «πονοκέφαλος» ούτε καταναγκαστικό έργο, τονίζει.     Και όταν ο άνθρωπος έχει ευχάριστη διάθεση, έχει καλύτερους σφυγμούς και πιο χαμηλή πίεση, ενώ δεν έχει αρρυθμίες ούτε σπασμούς των αρτηριών...Η λέξη – κλειδί κατά τον κ. Τούτουζα, είναι…το μέτρο σε όλα. Μπορείς να ξεφύγεις ένα βράδυ σε ένα τραπέζι και να φας περισσότερο και να ξενυχτήσεις, λέει, αλλά δεν πρέπει να κάνεις ακρότητες ούτε στο φαγητό ούτε στο ξενύχτι. Για άσκηση, μπορείς απλώς να περπατάς.Το περπάτημα φέρνει ευχαρίστηση και εάν περπατάς συχνά, έχεις χαμηλή χοληστερίνη, χαμηλό σάκχαρο και φυσιολογική πίεση.

 

 

Μπορείς να φας το αυγό σου, αλλά όχι πολύ συχνά.Να μην πιέζεις το πρόγραμμά σου, για να κοιμάσαι οπωσδήποτε το οκτάωρο, αλλά να φροντίζεις να κοιμάσαι αρκετά και καλά, για να ξυπνάς ευχάριστα. Η Ιατρική δεν λέει τίποτα ακραίο, δεν ζητά να γίνεις… Ολυμπιονίκης, ούτε αδύνατος σαν… μοντέλο. Απλώς, να μην είσαι 120 κιλά…για να μπορείς να αισθάνεσαι εσύ καλά…να ανεβαίνεις εύκολα τις σκάλες καινα έχεις καλή εμφάνιση (και ο καλύτερος δείκτης υγείας είναι η εμφάνισή μας και όχι η ζυγαριά)...Να κάνεις κάθε μέρα τη βόλτα σου με τα πόδια και….να μην καπνίζεις.…..Το πιάτο σου να έχει λίγο πράσινο….το πρωινό σου να είναι γερό και…..το βραδινό σου λίγο, χωρίς να χρειάζεται να μετράς μερίδες και θερμίδες.….

 

 

Δεν ζητάμε να πάμε έως τα 130 χρόνια μας, αλλά…. να μην υποφέρουμε όσο ζούμε.….Δηλαδή, να είμαστε 70 ή 80 χρονών και να περπατάμε άνετα. Βέβαια, η ποιότητα ζωής φέρνει συνήθως και περισσότερα χρόνια. Και αυτό δεν είναι μύθος.Ο καθηγητής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γιώργος Χριστοδούλου επιβεβαιώνει….Μαρτύριο η ζωή του υποχόνδριου. Τί σημαίνει αυτό….Καθένας, ανάλογα με την προσωπικότητά του, αντιδρά με διαφορετικούς τρόπους στον σημερινό καταιγισμό πληροφοριών και προτροπών για την υγεία.….Έτσι, άνθρωποι με …Ιδεο-Ψυχ-Αναγκαστική Ή Υποχονδριακή Προσωπικότητα , που είναι αρκετά συχνές στον γενικό πληθυσμό, αν και σε διαφορετικούς βαθμούς έντασης , ξεφεύγουν από το μέτρο και φτάνουν στην υπερβολή, με συνεχή ενασχόληση με την τήρηση των κανόνων υγείας.

 

 

Το αποτέλεσμα είναι να γίνεται η ζωή τους πραγματικό μαρτύριο. Παθαίνουν, δηλαδή, κάτι σαν… «το σύνδρομο του φοιτητή της Ιατρικής», ο οποίος ό,τι διαβάζει στα συγγράμματα, νομίζει ότι το έχει και ο ίδιος.….Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοήσουμε ή να υποβαθμίσουμε την ανάγκη για προληπτική ιατρική.  

 

Αποτέλεσμα εικόνας για διατροφή και η άσκηση

 

      

Γιατί ορισμένα βασικά πράγματα είναι όντως απαραίτητα για να έχουμε σωματική και ψυχική υγεία.ο καθηγητής Χειρουργικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασίλης Γολεμάτης, μας προτρέπει Να μην αφήσουμε την προληπτική ιατρική, και να κάνουμε συχνά εξετάσεις, ιδίως αίματος..Γιατί..Είναι αποδεδειγμένο ότι η υγιεινή ζωή και η προληπτική ιατρική έχουν πράγματι σημαντικό όφελος για την υγεία και τη μακροζωία του ανθρώπου.. Οι μελέτες αποδεικνύουν χωρίς αμφιβολία ότι τόσο η πρωτογενής πρόληψη όσο και η δευτερογενής ( ύστερα από ένα πρόβλημα υγείας)έχουν πολύ καλά πρακτικά αποτελέσματα στην υγεία του ανθρώπου.….οι γυναίκες που γενικά προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους και το σώμα τους και πηγαίνουν συχνότερα για προληπτικές εξετάσεις σε σχέση με τους άνδρες, έχουν καλύτερη υγεία και ζουν περισσότερα χρόνια (4-5 κατά μέσο όρο) από αυτούς...

Συμπερασματικά, θα πρέπει να ακολουθούμε..Εξη βασικούς κανόνες χωρίς…να τους αμφισβητούμε.. 

 

 


Τρώμε  φρούτα και λαχανικά, να χρησιμοποιούμε  ελαιόλαδο ..Δεν τρωμε, συχνά κόκκινο κρέας Περπατάμε..Δεν ξενυχτάμε
….Δεν γινόμαστε παχύσαρκοι
Δεν καπνίζουμε..Δεν απελπιζομαστε..Ελπίζουμε..Αλλα κυρίως αγαπάμε..Χαιρετε…

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: