RSS Feed

Η ΤΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΒΙΑ ΚΑΡΔΙΟ- ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ..

Posted on

Αποτέλεσμα εικόνας για καρδιοαναπνευστικές

Η Τάνια ( Αναστασία την λένε, όμως δεν της αρέσει..) απεφάσισε να ασκηθεί. Πήρε λοιπόν την Κάτια ( είναι η γνωστή μας Κατίνα, όμως αυτή για…σπάσιμο τη φωνάζει Κάτια, και μετά μαζοχιστικά ακούει το βρίσιμο της ζωής της απ την Κατίνα μας..) και τη ρώτησε. Κι αυτή θεώρησε καλό να μου την παραπέμψει. Μου έστειλε ένα  mail,  που δεν μπορώ να το αναφέρω, γιατί περιέχει ακατάλληλες λέξεις. Ετσι λοιπόν μου τηλεφώνησε η Τάνια..

Γι αυτήν οπως και για την  πλειονότητα των συν-ανθρώπων μας ,αυτά που ακολουθούν. Αρχικά πρέπει να πούμε μερικά για τις λεγομενες ασκήσεις cardio ή αλλιώς καρδιοαναπνευστικές ..(Μην τρομάζετε δεν πρόκειται να τρέξετε γι ατέλειωτες ώρες, πάνω σ έναν ηλεκτρικό διάδρομο , ή εναλλακτικα, σ ένα στατικό ποδήλατο).Οι ασκήσεις cardio απλά.. δυναμώνουν  καρδιά, πνεύμονες και γενικότερα όλο το καρδιοαναπνευστικό σύστημα.

 

Η αερόβια άσκηση (Cardio) είναι σωματική άσκηση που σκοπεύει να βελτιώσει το σύστημα παροχής οξυγόνου στον οργανισμό μας. Αερόβια σημαίνει με  χρήση οξυγόνου. Η Cardio περιλαμβάνει πολλές μορφές προπόνησης, σε μέτριο επίπεδο έντασης και για μια μεγάλη χρονική περίοδο. Το τρέξιμο ( που δεν το προτείνουμε) σε μεγάλες αποστάσεις και με συγκρατημένο ρυθμό είναι μία αερόβια άσκηση.Τα οφέλη της τακτικής αεροβιας άσκησης είναι.. Βελτίωση της αποδοτικότητας του κυκλοφορικού και μείωση της αρτηριακής πίεσης.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για καρδιοαναπνευστικές

 

 

Ενίσχυση των μυών που συμμετέχουν στην αναπνοή, για να διευκολυνθεί η ροή του αέρα μέσα και έξω από τους πνεύμονες….Ενίσχυση και διεύρυνση της καρδιάς και των μυών..Η αύξηση του συνολικού αριθμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα, που διευκολύνουν τη μεταφορά του οξυγόνου...Η βελτίωση της ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του στρες και μείωση της συχνότητας εμφάνισης της κατάθλιψης.…και το πιό σημαντικό ..Μείωση του κινδύνου για διαβήτη.Η προπόνηση cardio συμβάλλει σημαντικά στην απώλεια βάρους και στη δημιουργία ενός καλοσχηματισμένου σώματος. Εδώ προσέχουμε γιατί..

 

Σχετική εικόνα

 

Κάθε αερόβια , καρδιο-αναπνευστική άσκηση χρειάζεται γλυκόζη. Η πείνα προκαλεί καταβολική δραση, δηλαδή για να λειτουργήσει ο οργανισμός, θα χρησιμοποιηθεί.. μυϊκός ιστός, με άλλα λόγια θα χαθεί μυϊκή μάζα.Ένα μικρό γεύμα από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες ή φρούτα ,είναι ιδανικός πριν από την άσκηση. Με άδειο στομάχι το μόνο που  χάνεται.. είναι η αντοχή και η ..υγεία μας.Με ρώτησε η Τάνια για τα βαράκια που βλέπει οι…κορμαρες να φοράνε στην άσκησή τους..Αν φοράς βαράκια, Τάνια μου, στους αστραγάλους κατά τη διάρκεια cardio, όχι μόνο θα επιβραδυνθεί η  απόδοση σου, αλλά μπορεί να σου  προκαλέσουν και κάποιο τραυματισμό… χωρίς ν αυξάνουν και …την κατανάλωση θερμίδων. Καλύτερα λοιπόν είναι να προσέξεις τη συχνότητα και ένταση της άσκησής σου,  παρά το να δυσχεραίνεις έναν … ιδανικό τρόπο εκγύμνασης.Το τρέξιμο σε διάδρομο είναι ιδανικό για άσκηση της καρδιάς, και των πνευμονων, όπως και του μυϊκού μας συστήματος..

 

Σχετική εικόνα

 

Εχουμε πεί πως το τέλειο θα ήταν να είχε κάποιος ενα προσωπικό χώρο όπου θα υπήρχε ένας ηλεκτρικός διάδρομος, βαράκια, λάστιχα, ένα σχοινάκι, καθρέφτες, που μας βοηθούν…να ¨βλέπουμε ¨τί ακριβώς κάνουμε, και..ένα καλό ηχοσύστημα. Η μουσική ( αυτή που πάει στον καθένα μας) αποτελει το…καρύκευμα της άσκησης. Οπως είναι εντελώς ανοούσιο να τρώει κανείς το ωραιότερο ( κατ αυτόν) έδεσμα, χωρίς αλάτι, πιπέρι, λεμόνι κλπ το ίδιο ανούσια είναι όποια άσκηση, χωρίς την μουσική που μας βοηθά να χαιρόμαστε την άσκησή μας. Ενας διάσημος προσωπικός γυμναστής, έλεγε στις πλούσιες και περίεργες πελάτισές του ,πως το μυστικό είναι η επιλογή της μουσικής που θα συνοδεύει την άσκηση. Εχω δοκιμάσει όλα τα είδη μουσικής, Ας πούμε όταν είμαι ¨πεσμένος¨     Η παρέα του Τσιτσάνη με τον Ντίνο Χριστιανόπουλο, τον Φοβερό Στρουθόπουλο , την κόρη του Δώρα και τον απίθανο κιθαρίστα τον γιώργη τον Χουλιάρα…και φυσικά τα μοναδικά τραγούδια του Τσιτσάνη, μου κάνουν την άσκηση στον διάδρομο, μια απίθανη απόλαυση..μια και περπατώ ..πηδω. ..χορεύω στον τάπητα ή τρέχω ανάλογα με τον ρυθμό.Μ αυτό τον τρόπο  το σώμα μας δεν..υιοθετεί τον ίδιο τρόπο και την ίδια ένταση εκγύμνασης, οπότε δεν φτάνουμε σε ¨αδιέξοδο¨εκκρισης ντοπαμίνης, αλλά και κατανάλωσης θερμίδων. Εναλλακτικά ο Κραουνάκης, και ο Μίκης βοηθούν παρόμοια…Οχι, ο Μάνος μας, έχει τόσο συναίσθημα που…χαλαρώνει τελείως τον ρυθμό άσκησης..

 

Σχετική εικόνα

Απ τους κλασσικούς ο   Μοτζαρτ, αυτή η μουσική ιδιοφυϊα μπορεί να βοηθήσει σε παρατεταμένη άσκηση. Κλείνοντας, οφείλω να συστήσω στην Τάνια το κολύμπι, τις πρώτες πρωϊνές ώρες ( το πολύ ως τις 10.00) Η ύπτια κολύμβηση, με τη βοηθεια της ειδικής σανίδας, απογειώνει την άσκηση..Τώρα μάλιστα που η Sony κυκλοφόρησε  ..αδιάβροχα ακουστικά mp3, 4 GB, ακόμα και το κολύμπι μπορεί να γίνει αφάνταστα ευχάριστο και παραγωγικό…με τη συνοδεία της αγαπημένης μας μουσικής..Χαίρετε.

Είπαμε…κολύμπι..όχι παιχνιδια στην άμμο..

 

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

One response »

  1. Εκπληκτη η Μαρίνα, ρωτά τί δουλεια μπορεί να έχει ο…Τσιτσάνης, ένας ρεμπέτης μεταπολεμικός, με την αερόβια άσκηση..Εχεις απόλυτο δίκηο Μαρίνα μου…Καμμιά σχέση..εκτός του οτι υπήρξε ενας απ τους μεγαλύτερους λαϊκούς συνθέτες της εποχής του..Και είπαμε πως όταν ασκούμεθα, χρειαζόμαστε θετική ενέργεια, χαρά, κι οΤσιτσάνης, με απλά λόγια, και ακόμα πιο απλή μουσική δίνει αυτόν τον παλμό..Δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις την επομένη φορά , που θ ανέβεις στον διάδρομό σου, να…χορέψεις μ ένα οποιοδήποτε τραγούδι του…θ ανατριχιάσεις ευχάριστα…
    ( Και μην μου πείς που θα τα βρείς…το φιλόξενο you tube είναι γεμάτο…)

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: