RSS Feed

ΤΑ ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ ΟΣΟ …ΜΕΓΑΛΩΝΕΤΕ…

Posted on

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τριγλυκεριδίων

Ένας από τους παράγοντες που πρέπει πάντα να προσέχουμε,όσο μεγαλώνουμε, είναι οι τιμές των τριγλυκεριδίων μας..Τα  τριγλυκερίδια, μπορούν σε μεγάλες συγκεντρώσεις να αυξήσουν τον κίνδυνο των καρδιακών. Η διατροφή σημαινει.. να καταφέρει κανείς να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα τα τριγλυκερίδια  του…παραλληλα με τον.. περιορισμο των συγκινησεων..

Πρωτο παράδοξο.. Τα φρούτα κάνουν πολύ καλό …και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Ωστόσο, αν εχουμε πολλα.. τριγλυκεριδα…προσοχη.. μόνο 2-3 μερίδες φρούτων ημερησίως,ώστε να περιορισθουν  τα φυσικά σάκχαρα που κεφαλοποιει ο οργανισμός μας. Αλκοόλ…Μικρές ποσότητες κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς, η υπερβολη,  σίγουρα ανεβαζει τα τριγλυκερίδια ..γιατι το αλκοολ..μετατρεπεται σε..γλυκόζη, κι είναι αυτή η κύρια υπαιτιος… αυξησης των τριγλυκεριδιων στο αιμα, απ όπου κι αν πρεοέρχεται..

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Αναψυκτικά

Τα Αναψυκτικά,  κι οι Φρουτοχυμοι , έχουν ζαχαρη και..Κάθε τροφή που έχει αυξημένη ποσότητα ζάχαρης,αρεσει στα τριγλυκεριδια και  πρέπει να  περιορισθει.Το ίδιο ισχύει, και για το..  παγωμένο τσάι, αλλα και κάθε ειδους ευφραντικό..Δευτερο παραδοξο…Το ψαρι..

 

( συνηθως τονος ) σε κονσερβα κανει καλο γενικως…και στα τριγλυκεριδια..Ομως..Ψάρι σε κονσέρβα με λάδι..ανεβαζει τα τριγλυκεριδια..Αρα τρωμε αυτες που είναι με νερό και όχι με λάδι.. Τριτο παραδοξο…Ολοι πλεον τρωνε δημητριακα..κι απαραιτητα    ( εγινε μοδα) ένα πρωτο πιατο ζυμαρικα..

 

 

 

Ετσι  Αν συνηθιζετε να  καταναλώνετε πάρα πολλά ζυμαρικά, πατάτες και δημητριακά, το σώμα σας μπορεί να μετατρέψει το άμυλο σε τριγλυκερίδια .Όχι δεν επιβάλλεται να τα βγάλετε από τη διατροφή σας, αλλά σίγουρα να προσέχετε τις μερίδες που σας σερβίρουν.

Αποτέλεσμα εικόνας για ζυμη Σφολιάτας

Η ζυμη Σφολιάτας , εχει κυριαρχησει στην αγορά. Δεκαδες εδεσματα¨τυλιγονται¨ σε σφολιατα, και καταναλώνονται μετα μανίας. Όμως η σφολιατα περιέχει τρανς λιπαρα,κατι που είναι κατά βασιν εναντια στην υγεια των αγγειων σας.. Αν έχετε ανεβασμένα επίπεδα τριγλυκεριδίων, πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών με κάθε τρόπο.Αυτό συμπεριλαμβάνει και τα ¨καταραμμενα τρανς¨που περιέχουν τα προϊόντα σφολιάτας.(την κανουν πιο αφρατη)Χωρις αμφιβολια το..Λιπαρό κρέας είναι πολύ νόστιμο..Είναι ίσως η πιο προφανής τροφή που πρέπει να περιορίσει κάποιος (που σεβεται…τα τριγλυκεριδια του..) στο ελάχιστο.

 

 

 

Αυτα με λίγα λόγια, για την κυρια αιτια νοσηροτητας του συγχρονου ανθρωπου…δηλαδή καποιου σαν κι εσας, που όμως έχει ησυχη τη συνειδηση του,γιατί από καιρο πλέον έχει  βάλει στη ζωη του το..ιχθυέλαιο κι εχει ησυχο το κεφάλι του…Χαιρετε.

Πηγή: onmed.gr

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

2 responses »

  1. Reblogged στις iassis.

    Απάντηση
  2. Η Πανάκεια για τα πάντα είναι το τελευταίο που γράψατε , δηλαδή μισή ώρα διάδρομος με 7,5 χλμ / ώρα – κοινώς αεροβική – 4 φορες την εβδομάδα PLUS ένα ποτήρι χυμός με 2 ή 3 λεμόνια ΣΚΕΤΟΣ κάθε πρωί ή βράδυ… ΑΥΤΕΣ είναι οι 2 πανάκειες , όλα τα υπόλοιπα απλά βοηθάνε !

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: