RSS Feed

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ…ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΖΩΗ..

Posted on

Αποτέλεσμα εικόνας για .¨προ-διαβητη¨

Αποτέλεσμα εικόνας για .¨προ-διαβητη¨

Καθημερινή σωματική άσκηση διάρκειας 30’ μειώνει κατά.. 40% τους κίνδυνους αναπτύξεως καρκίνων… Alzheimer και καρδιαγγειακών

Ανακοπτικό της ορέξεως είναι.. 2-4 κομμάτια μαύρη σοκολάτα ..πριν από το φαγητο εναλλακτικα..

ένα μικρο…αυγο..πριν το φαγητο..Όριο Ασφάλειας Για Τον Υπνο.. Είναι Το 7ωρο,( μαζι κι ο μεσημεριανος υπνακος)αλλά υπό τον όρο να μην διακόπτεται…( ο βραδυνος για κατουρημα..) διότι τότε ¨υποβοηθείται¨

 η κατάθλιψη κι ισως..καρδιαγγειακές ανωμαλίες
Ας προσεξουν οι της τριτης ηλικιας… αφοδεύουμε ¨διπλωμένοι¨ ( οι ασπονδοι ¨γειτονες μας¨κατι ξερουν καλύτερα απ εμας)…Εν πάσει περιπτωσει ένα σκαμνακι κατω απ τα σηκωμενα ποδια μας ..βοηθαει.. έτσι στη κένωση  δεν απαιτείται προσπάθεια , κι αποφευγεται η πρόκληση υπερτάσης απ το..σφιξιμο.

( μην ξεχναμε τη σοφη λαϊκη ρυση για τον ηλικιωμενο, που κινδυνευει εκτος… απ το πέσιμο…) Ο ρόλος του γιατρού  είναι, κατά τεκμήριο, αχαρος… μεχρις αναισθησιας..Ανάκριση, εξέταση, διάγνωση, και συνταγογράφηση. Δεν δινουμε την πρεπουσα σημασια στις ικανότητες ¨σώματος και μυαλού¨. Αν το καναμε θα καταπολεμούσαμε σωρία συμπτωμάτων και νόσων.
Ο μυθος της χοληστερόλης, του δευτερογενούς διαβήτη και της υπέρτασηςαπασχολούν δεκαδες..εκατομμύρια ανθρώπων, που δαπανούν τεράστια ποσά για να προστατευθούν από καρδιαγγειακά νοσήματα.Κι ομως στην πραγματικότητα, μ όλα τα ποσα που δαπανωνται για στατινες και τοσα άλλα, η μείωση κίνδυνου είναι απλα..σχετική, χωρις να  θεραπεύονται στο σύνολο τους τα αίτια των νόσων.

Αν θελαμε να ριξουμε μια προσεκτικη ματια σ αυτά ισως να ηταν.. περιττή κάθε σχετικη δαπανηρη..θεραπεία . Μια  μείωση του φαγητου που καταβροχθιζουμε με βουλιμια..

 καθημερινα.. κατά 30%…μακραινει  την διάρκεια της ζωής μας.. κατά 20%.  Η ελατωση.. του σωματικού βάρους, η βελτίωση του είδους της τροφής , με περιορισμο στο ελαχιστο του κοκκινου κρεατος και των σκουπιδιων, των υποπροϊοντων του, που είναι τα αλλαντικά, αλλα και η σωματική άσκηση, μπορούν να αλλάξουν αρδην την ποιοτητα της ζωης μας.. 

Αποτέλεσμα εικόνας για .¨προ-διαβητη¨

Καθημερινή σωματική άσκηση διάρκειας μολις.. 30’ μειώνει κατά.. 40% τους κίνδυνους αναπτύξεως Καρκίνων Alzheimer ΚαιΚαρδιαγγειακών Νόσων.

Ειπαμε.. 

Αλλά και πάλι όλα αυτά δεν ο κυριος σκοπός μας.. Ο άνθρωπος έχει περιθώριο να διατηρησει την υγεία του με απλες επιλογες, κι αυτό γιατι ο οργανισμός μας είναι ενας μηχανισμος τελειος, που όμως εχει  απαιτήσεις,για να μας χαρισει ευτυχια και μακροημερευση..Με πρωτο και βασικο το φαγητο..που είναι η ¨πρωτη υλη¨ για τη διατηρηση της πολυτιμης ζωης μας.. που όπως αποδεικνυεται πως.. πολύ λιγο μας ενδιαφερει, γι αυτό και τρωμε κάθε ειδους βλελυγμιες,που μονο σωστη τροφη δεν είναι..

( τα ντονερ, κεμπαπ, προτηγανισμενα υποπροιοντα κοτοπουλου, χαμπουργκερ,ετοιμες ¨ταριχευμενες¨σαλατες τα λεγομενα χαριτωμενα salad Bars… κλπ)
Ποιος θα διενοειτο ποτε, στο πολυτιμο αυτοκινητο του, να βαλει μαζουτ αντι για ντηζελ πρωτης ποιοτητος..Κι όμως για τον τοσο πολυτιμο οργανισμο μας, σκεπτομαστε με νοημοσυνη.. νηπιουΕτσι.. υποσιτιζόμεθα ή υπερσιτιζόμεθα.Και στις δυο περιπτωσεις, καταληγουμεστον προθαλαμο καποιου γιατρου υποφεροντας…Όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν συνάνθρωποι που είναι.. πολυφάγοι και.. παμφάγοι. Ποσοι  όμως γνωρίζουν (ενώ θα έπρεπε να το γνωρίζουν όλοι..) ότι 2-4 κομμάτια.. μαύρη σοκολάτα με κακαο 70% και πανω.. πριν από το φαγητο …ανακοπτουν την ορεξη κι ετσι.. τρωμε πολύ λιγότερο και ..χωρις βουλιμια… Όπως και το περπάτημα …μετα το φαγητο Ετσι όταν μετα πάμε στο κρεββατι.. η καρδιακή συχνότητα μας είναι χαμηλή κι αυτό σημαινει.. μακροβιότητα ..Να θυμομαστε οσο πιο χαμηλους σφυγμους…τοσο και περισσοτερη και καλης  ποιοτητος ζωη..

Αρα περπατημα.. με κάθε ευκαιρια, ή ελλειπτικο, μεσα στο δωματιο μας, για μερικα λεπτα κάθε μερα..Θα πρεπει ακομα να προσεξουμε τη σπουδαιότητα  που εχει ο υπνος..για την υγεία ειδικοτερα.. η διάρκεια αλλά και το είδος του ύπνου… όριο ασφάλειας είναι το 7ωρο, υπό τον όρο ο ύπνος να μην διακόπτεται ,γιατι τότε υποβοσκει η κατάθλιψη και τα καρδιαγγειακα


Συνολικό συμπέρασμα είναι ότι η σωματική δραστηριότητα είναι βασικό όπλο για την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος.

Το ξαναλεμε για..3η φορα..30’ σωματικής δραστηριότητας ημερησίως μειώνουν έως και 40% τον κίνδυνο θανάτου από την καρδιά, αλλά και από καρκίνο και Alzheimer.Γι αυτό είναι απαραίτητο να προσπαθούμε  να αξιοποιούμε την ικανότητα τόσο του σώματος μας όσο και του μυαλού μας.Ο οργανισμος μας διαθετει.. πηγές..όχι μόνο για άμυνα αλλά και για να νικήσουμε τα γεράματα.Διαθέτουμε ειδικα..κύτταρα που άμα τα καλλιεργήσουμε όπως πρέπει.. προσφέρουμε πάμπολλα στη ζωή μας. Χρειάζεται να μαθαίνουμε συνεχως, και πλεον εχουμε τους ηλεκτρονικους υπολογιστες και..καμμια δικαιολογια να μην μαθουμε να τους χρησιμοποιουμε…
Δυστυχως οι προτροπες αυτές προσκρουουν στην ..δυσκολια εκμαθησης κι ετσι  δεν έχουν ακόμη επαρκή εφαρμογή ..και η συνέπεια είναι η διαρκως αυξανομενη..καρδιαγγειακή νοσηρότης που απαιτεί ιατρική φροντιδα..πράγματι η τελειότης της ενημερώσεως προάγει τον ενδιαφερομενο σε πλήρη γνώστη, επίτευγμα πραγματικά σπάνιο. Χαιρετε


Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: