RSS Feed

ΓΛΥΚΟΖΥΛΙΩΜΕΝΗ ΑΙΜΟΣΦΑΡΙΝΗ..ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΔΙΑΒΗΤΗ..

Posted on

 ….ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ;

Αποτέλεσμα εικόνας για .¨προ-διαβητη¨
 
 
 
Η γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη (HbA1c) κυκλοφορεί εντός των ερυθρών αιμοσφαιρίων, παράγεται από την ενζυμική συμπύκνωση μορίων γλυκόζης με αμινομάδες της αιμοσφαιρίνης και αποτελεί ένα δείκτη μακροπρόθεσμης αξιολόγησης της ρύθμισης του σακχάρου, διότι αντανακλά τα επίπεδα της ρύθμισής του που αντιστοιχούν στους τελευταίους μήνες και όχι μόνο σε ένα πρωί όπως η πρωινή μέτρηση του σακχάρου.
 
 
 
 
 
 
Ένα σύνηθες λάθος που γίνεται από τους έλληνες διαβητικούς και αναδεικνύεται καθημερινώς στην ιατρική πρακτική, είναι ότι συχνά ο διαβητικός που έχει κακές διατροφικές συνήθειες δεν τρώει τις παραμονές της πραγματοποιούμενης αιμοληψίας, αλλάζοντας τις διατροφικές του συνήθειες «επί τούτου». Έτσι το σάκχαρο εμφανίζεται ψευδώς χαμηλό και κακώς καθησυχαστικό την συγκεκριμένη ημέρα της εξέτασης. 
 
Η γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη (HbA1c) είναι ωστόσο ένας αδιάψευστος δείκτης της ποιότητας της ρύθμισης και της αξιολόγησης της λαμβανόμενης αγωγής..
 
Μετραται και μονον εφ οσον..υπαρχει ηδη εγκατεστημενος διαβητης και δεν ειναι αξιοπιστος δεικτης σε συνηθεις αλλες περιπτωσεις..Ζηταμε την συγκεκριμενη εξεταση , εφ οσον εχουμε διαβητη, και οχι το καινουργιο φρουτο αυτο του…¨προ-διαβητη¨
που σαν ορος ειναι αδοκιμος..
 
 
 
 Αποτέλεσμα εικόνας για .¨προ-διαβητη¨
 
 
 Ξεκινήστε σήμερα κιόλας τον αγώνα για την αποφυγή του διαβήτη κάνοντας τρεις αλλαγές:Χάστε τα περιττά κιλά ( δυσκολο..οχι ακατορθωτο)..Η απώλεια του επιπλέον σωματικού βάρους είναι το κλειδί σε όλη την προσπάθειά σας. ..

Έρευνες δείχνουν ότι η απώλεια μόλις του 5% έως 10% του βάρους του σώματός σας είναι αρκετή για να ρίξει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε κανονικές τιμές και να αποφευχθεί ο διαβήτης ή τουλάχιστον να καθυστερήσει η εκδήλωσή του.

 

alt

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, πρέπει να μειώσετε το μέγεθος της μερίδας  σας, αποφεύγετε τροφές που έχουν  ζάχαρη και υδατάνθρακες.Επιλέγετε από μια μεγάλη ποικιλία φρούτων, λαχανικών, πρωτεϊνών .Κάντε την τακτική άσκηση συνήθεια..Βάλτε στόχο τα 30 λεπτά αερόβιας γυμναστικής (που αυξανει τον καρδιακό σας παλμό, όπως το έντονο περπάτημα, η ποδηλασία ή η κολύμβηση), για 5 ημέρες την εβδομάδα (150 λεπτά την εβδομάδα)

 

alt

Το κάπνισμα συνδέεται στενά με το διαβήτη: Οι άνθρωποι που καπνίζουν έχουν 30% έως 40% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη τύπου ΙΙ από εκείνους που δεν καπνίζουν. Και οι άνθρωποι με διαβήτη που συνεχίζουν να καπνίζουν έχουν περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν επιπλοκές όπως καρδιακή νόσο και τύφλωση.

Απλα..τακτικα..κατανοητα..λιτα…Χαιρετε

 
 
 
alt
Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: