RSS Feed

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ..ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΨΑΡΙΑ..

Posted on

Αποτέλεσμα εικόνας για ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ

 

Ο άνθρωπος δεν πρέπει να προσλαμβανει πάνω από 0,1 mg υδραργύρου την ημέρα ,ανά κιλό σωματικού βάρους. Ετσι λοιπον, γυναίκα 60 κιλών εχει οριο ασφαλειας τα 42 mg υδραργύρου την εβδομάδα. Ολα αυτά τα χρονια λεμε πως  τα ψάρια αποτελούν την καλύτερη πηγή πρωτεϊνών, ενώ η περιεκτικότητά τους σε Ω3 λιπαρά οξέα, μακρας αλυσσιδας ανθρακα ,τα απαραιτητα λιπαρα οξεα, που δεν συνθετει ο οργανισμος μας,έχει αποδειχθεί ότι έχουν ,μεταξυ των αλλων, και αντικαρκινικές ιδιότητες, ιδιαίτερα για τον μαστο, το παχυ εντερο, αλα και τον προστάτη.

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ

 

 

 

Η καθημερινη κατανάλωση ψαριών, μειώνει δραματικα τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, όπως και του δυσαρεστου στηθαγχικου πονου . Εξ αλλου αυξάνει την καλή χοληστερόλη, μειώνοντας την πιθανοτητα θρόμβων ,όπως και τη φλεγμονή. Ακομα, βοηθά στη ρυθμιση της υπερτασης, και στον κίνδυνο ¨τυχαιου¨ εγκεφαλικού. Με μιαν αρνητική πλευρά .Τον δολοφονικο υδραργυρο.Ξερουμε οτι κάποια  συνηθως μεγαλα και μακροβια, ψάρια περιέχουν μεγαλα ποσοστα υδραργυρου, που ως γνωστον, είναι ένα μέταλλο που βλάπτει καρδιά, νεφρά και  συκώτι.

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣ

 

 

Όπως σημειωσαμε εν προοιμιω, δεν πρέπει να προσλαμβανουμε πάνω από 0,1 mg υδραργύρου την ημέρα ανά κιλό σωματικού βάρους.

 

 

 

Σχετική εικόνα

 

 

Ας παρουμε τον  ξιφία, έχει 1,8 mg υδραργυρου, ανά γραμμάριο ιστου, και απλα μεταφραζεται σε πανω από 300 mg υδραργυρου, και θα πρέπει να περάσει τουλάχιστον ένας μήνας πριν ξαναφαμε ψάρια, κι αυτό για να δωσουμε τον χρονο στον οργανισμο μας, να αποβαλλει τον υδραργυρο.

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο φρέσκος τόνος

 

 

 

Ο τόνος με 0,93 mg υδράργυρο ανά γραμμάριο ,τρώγεται το πολύ δύο φορές το μήνα.Αυτό δεν συμβαινει για δικα μας¨λιανοψαρα¨,που είναι καθαρα. Οι σαρδέλες, ειδικά οι μικρές, περιέχουν πολύ λίγο υδράργυρο και συγχρόνως πολλά Ω-3 λιπαρά οξέα.Το ιδιο κι ο παρεξηγημενος σολομός,λογω ιχθυοκαλλιεργειας,  που περιέχει πολλά Ω-3 λιπαρά ,και ιχνη υδραργυρου.

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για σαρδέλες

 

 

Αυτό καθιστά  σαρδέλες και  σολομό ,από τα πιο υγιεινά διατροφικα ψάρια.Ας δουμε ποσον υδραργυρο , περιεχουν 170γραμ. ωμο ψαρι απ τα παρακατω Το ατλαντικό σκουμπρί 3,9 γραμμάρια.Η ρέγκα 2,7 γραμμάρια.Ο άγριος σολομός 2,4 γραμμάρια.Ο τόνος και οι σαρδέλες 1,5 γραμμάρια

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για φαρμακευτικων ιχθυελαιων

 

Σημειώνεται τέλος, ότι για την παρασκευη των φαρμακευτικων ιχθυελαιων, προβλεπεται ¨μοριακη αποσταξη¨ των πρωτων υλων που τα απαλασσει απ τα βαρια μεταλα, αλλα και τον υδραργυρο, καθιστωντας τα καταλληλα για την αντι-τριγλυκεριδικη αγωγη. Συμπερασματικα, τρωμε συχνα ψαρια, αλλα και παιρνουμε φαρμακευτικο ιχθυελαιο, θωρακιζοντας τον οργανισμο μας απ τον κινδυνο βασικα των θρομβο-εμβολικων, αλλα και των ποικιλων κακοηθειων. Χαιρετε.

 

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για φαρμακευτικων ιχθυελαιων

 

Advertisements

About kosmaser

Η ασθένεια είναι ο..κανόνας ! Η υγεία η εξαίρεση ! Η θεραπεία άθλος..και η ίαση ο τελικός μας σκοπός..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: